thailand 3

alltsa Jenita, du ska veta att jag skriver dessa inlagg endast for din skull for jag har blivit pamind om varfor min blogg lidit av en torrperiod under en tid, jag ar sa brutalt trakig :) Inte ens nu nar vi ar har kanner jag att jag har nagot att tillfora, sa som sagt, only for you!

Annars rullar de molniga dagarna pa ratt bra har. Tiden gar sjukt fort och nu ar det bara fyra dagar kvar. Det har tyvarr regnat en hel del nu de senaste dagarna. Haller tummarna aphart for att det inte ska halla i sgi hela veckan.
Maste erkanna en sak, idag var vi pa restaurang viking! En svensk restaurand! Hur trak? Men faktum ar att efter ett tag med endast thaimat saknar man potatis :) och annat kott! och gronsaker! Vem har sagt att svensk mattradition ar trakig?! Sin dyrt var det dock (i thaimatt).

Imorgon blir set Similian Islands som galler och SNORKLING! som jag langtat. Hoppas, hoppas , hoppas pa att det ar sol for annars ar allt sa gratt. Vackra fargsprakande thailand forvandlas till nagot gratt. Tur det ar varmt anda. Fast jag har faktiskt fryst pa kvallen och tvingats ha langarmat :) HELT FEL! I thailand ska man svettas! Fast ok, dagarna ar ratt svettiga.

Dator tiden tar slut sa pa aterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback