Thailand 2

Here I am again :)

Inge aska an sa lange sa har ar vi glada och nojda. Idag har vi bara hangt pa stranden. Hittade en mysig lagun. Jatte liten med alldeles gront vatten och svart vit mjuk sand omringat av regnskog. Valdigt lite manniskor dar forutom oss. Det ar det basta att det alltid gar att hitta stallen dar inga andra nastan ar. Det blev dock molnigt valdigt snabbt sa lag mest dar och laste i varmen. Kopte en stor badring som jag blaste upp (tur man inte roker langre, sa man hade lungkapacitet :P ) och badade runt i. Mycket trevligt att leka skoldpadda.

Alltsa, om vi sager sahar. Jag tar tillbaka allt jag sagt om maten i Thailand. Oh my vad gott det ar har i Khao Lak. (Jag maste forsvara mig och saga att jag fortfarande star fast vid att maten i Ao nang var aaaapacklig). Jag har totalt foratit mig med tre ratters middagar varje kvall. Det ar mycket psykiskt jobbigt att kanna sig som en blasfisk nar man ska ha bikini... :)

Vi tackte ta nagra olika snorkelturer har men har an sa lange inte vagat eftersom regn och aska star pa schemat hela veckan. Nasta vecka sa kanske.

Men pa aterseende kara vanner. Ska hoppa upp pa min moppe endast ikladd en svart lang tischa och susa i tyyyyp 140 slingriga vagar med regnskog pa ena sidan ocgh havet pa andra. Sa SO LONG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svischa på du bara,,gör de för all del. Själv sitter jag här, tuhnu i min morgonrock. måste börja göra nå vettigt o röra på mitt feta arsel.. Ha det bra! Fortsätt uppdatera o ta mkt bilder så att vi får se sen! HÖRS! //JENITA

2012-01-11 @ 10:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback