Thailand 1 2012

DAgs igen att korka upp min globetrotter-blogg for den har gangen (att det gatt hela tva ar sedan forra resan till thai ar ju inget att namna). Har sitter jag pa internet i Khao lak; Andra riktiga dagen ar nastan slut och imorgon ska vi upp sjukt tidigt och spela golf. Las: Ipu ska spela golf.
Jaha, vad ska jag saga. Kanner att jag inte har flytet inne nar det galler det har att blogga. Det ar som traning, en farskvara. Vad tycker jag om Thailand da? Khao Lak slar Ao Nang med hastlangder. Maten har ar sjukt billig, manniskor mycket trevligare, stranderna langa och fina.... Dock ar det har ju oxa overbelamrat av turister men det stor inte. Inte har i Khao Lak. Inge supande eller oljud utan bara tyyyystnad och barnfamiljer :)
Sa med handen pa hjartat ar jag mycket glad over att vi gav thailand en chans till. Koh Lanta var bra forra gangen vi var har, sa det ska jag inte klaga pa. Idag har vi bara kort runt med var moppe och kollat in omradet. Alltid mycket roligare att ge sig ut pa upptacktsfard och irra runt bland lokalbefolkningen.
nar det kommer till vadret sa hade de i ar haft en extra lang regnperiod som tog slut i tosdags. Och vi kom fredag :) Inge regn efter det men daremot mulet, sa inge stralande sol an sa lange. Men vi ar lika glada for det :)
Nu har jag nagra minuter till godo sa jjag rundar av. Far se om har blir nagra nya updates :)

Kommentarer
Postat av: Jenita

Jepp, vad bra. ni lever. har flitit besökt din blogg o väntat på denna update. tack för den. Bara fint i svearike. Lite snö på backen och -1o grader. et semmosta.. Hörs!!

2012-01-08 @ 22:50:58
Postat av: Anonym

klart du ska uppdatera mera :) Snart ´kommer jag ha överdrivet mycket tid, och då behövs lite bloggar att kika in på :) Är dock gaanska avis på er som är där i värmen, när det är typ -15 här. brr.. Så njuut :) / Fiia

2012-01-09 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback