Thailand del 5

Inte mycket att tala om for er har men tankte ge ett livtecken ifran mig sa att ni vet att jag lever, an sa lange.
Idag ska vi hoppa pa en mini buss som tar oss till Krabi Town och darifran en stor buss som tar oss till Bangkok.
Resan tar inte mer an 18 timmar sa de ar ju latt som en platt :) Nej, for att vara arlig bavar jag for det pa riktigt. Men vad gor man inte. Till Bangkok maste vi ju ta oss.

Gardagen spenderades vid poolen och pa stranden. En riktigt slodag med andra ord. Pa kvallen var vi in till Saladam centrum for att leta lampor till Tanja. Tyvarr Tanja glomde jag kopa lampor till dig fran Ao nang och nu hittade jag inga har i Koh Lanta :( Jag tittar i Krabi town om jag hinner mellan bussbytena.

Nej nu ska har dras vidare for om en timme kommer bussen. Gaah, ge mig krafter. OCh ni som inte markte igar kan jag upplysa att jag lagt in bilder pa facebook. Jag orkar inte sitta och lagga upp dem dubbelt i a f nu. Och mer bilder kommer sen nar vi ar hemma pa svensk mark igen. Kan inte saga annat an att jag ALKSAR SVERIGE och kommer aldrig flytta darifran :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har kommit på ett nytt smeknamn till dej. det är 3,14. Pii du vet. kul ju. /Jen

2010-02-19 @ 09:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback