thailand del 3

Ja vad finns det har att saga. Ska forska mig pa en uppdatering trots att jaghar helt vardelost tangentbord.
Sitter just nu pa ett internetstalle i koh lanta. Det har stallet ar helt annorlunda mot ao nang och jag trivs som fisken i vattnet. ao nang var verkligen turist anpassat. Inte for att det har stallet inte ar det, men inte i alls lika stor utstrackning. Ao nang var verkligen bara svenska och finska turister. Bara marknadsstand med jobbiga manniskor som drog i en nastan for att man skulle kopa deras saker. Dessutom var stallet dyrt. Inte i svenska matt matt saklart men i thailandska. Vi hittade inget gott att ata forutom subway. Dock var oarna fina och stranderna helt ok ;)
koh lanta ar superlungt. Vi har hangt vid stranden som ar super och aven akt runt med moppe tva dagar. Andra dagen hittade vi en undebar strand med bara ett anant par forutom vi. Helt lovely.

Imorgon ska vi aka pa en heldagstur till fyra olika oar. Ska bli kul att de oarna har omkring for de ska tydligeb vara fina.

Men nu ska jag radda ipus nerver. Vi forsoker boka hotell via natet och jag har satt en fraga pa betalningsskyddet och kommer inte ihag losenordet (det ar inte forsta gangen det ar samma problem, eller vad sager du tani?)
Fragan ar Din mamma luktar curry? Sa nu ska jag hjalpa ipu att gissa :) sa hej hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. din mamma luktar curry? Skulle L.E kunna vara lösenordet? han sa ju så.. eller han sa att han mamma lukta firre eller hur var de? :) Roligt ni har de. själv har jag dötrökigt. tenta imorgon and i will die typ. Förresten har jag massa böcker till din första kurs.. Typ alla man behöver skulle jag tro. Pöss//Jen

2010-02-16 @ 19:11:31
Postat av: Jossu

Va kul o mysigt ni verkar ha det!kul att ni hitta fina ställen:) o du verkar ha kommit in på skolan, grymt juh!vilken blev det?ha en fortsatt bra semester!

2010-02-16 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback