Räddad av fienden :))))))))))))

Opittepahan. Ni blev inte av med rubriken. Den får hänga med i några månader till kände jag. Bara för det kommer ingen läsa det här inlägget. De tittar in och ser samma rubrik igen och tänker Vietävä tråkmåns!

Sitter här och känner mej lite jäktad. Ska hinna flytta idag och städa och... DEt har strulat ihop sig med flytten. Hon vi ska flytta till har inte hunnit flytta klart och får ut grejerna förens efter tre. Den gamla hyresvärden ska flytta in imorgon bitti. Ipu jobbar till kl sent ikväll. Argh! vad göra? Ei auta muu ku luutu käteen ja hiki pintaan. Och det gör ju saken roligare att det är super fint väder ute. Kiinnostaa kivee vara inne och flytta! Hoppas verkligen det här inte är sommarens sista fina dag för då skulle jag vara MYCKET bitter!

Men en bra sak. Jenita Esteri och Tanita kommer idag. Lovely :)

Kommentarer
Postat av: Martina

WOW, ett blogginlägg!

Kul att äntligen se att du faktiskt lever än... ;)



<3

2009-05-29 @ 11:06:19
Postat av: Tanita the syster two and kohta the same efternamn som you. Hah.

Jag har varit inne på din sida, men klickat bara förbiii på grund av din rubrik :D sen sa tilda nyss att du uppdaterat iallafall, så då kom jag o checkade läget och jag tror jag ser i syne - DU HAR SERRAJ UPPDATERAT! Jeeyy maan! Nice i fågelbais!

2009-06-01 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback