solsting kanske?

Jag vet inte vad som tagit  åt mig men jag tänkte faktiskt att JAG SKA UPPDATERA!
Sitter här i våran nya lägenhet mitt i ett kaos av saker. Ingenting är på sin plats än och usch vad det ser jobbigt ut.
Än en gång har vi alltså flyttat. Den här gången slog vi oss ner i Tullinge. Är det så att man dras dit man är född? Jag menar, jag jobbar i tumba precis bredvid den gata där jag bodde mina första år. Och nu bor jag dessutom tre minuters gångväg från där jag bodde som minimini. Nåja, vi får se vad jag kommer att tycka om att bo i tullinge. En sak som är säker. Våran lägenhet är minimal. Vi sover i en garderob, typ som en walk-in-closet. Mörkt blir det då där inne vill jag lova.

Helgen var najseli bajseli. Tanita Jenista och Essi-Pessi var här och förgyllde min vardag. Tanita fick en överrasknings möhippa och det vart så braaa. Tänk att hon inte misstänkt nåt utan trodde hon skulle komma hit för att hjälpa mig att flytta. ps. Tanita, jag uppskattar verkligen det till tusen att du tänkte komma ända hit för att hjälpa mej att flytta. Love you för det! ds.
En annan sak som är lite lovely är att det vart så fint väder hela helgen. Dock vet jag en som inte uppskattar värme. Ipu hade en pest och en pina hela söndag i sina försök att överleva. Våran "mysiga" tur med kanot blev till en 50 min lång klagovisa. Ipu tyckte inte alls att det var kul med en gassande sol och svett som rann nerför ansiktet. Undrar om jag någonsin mer får ut honom på sjön?

Men nu ska jag ta och ryhdistäytyä. Ska hem till Keso och basta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härrr går d undan. du update som en galning. Love you också, vet du ;) / Tanuska.

2009-06-02 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback