fortsättning följer

Jagsitter på jobbet och det är så himla tråkigt så jag vet inte hur jag skas fara. Finns inget att göra och en timme kvar av den här dagen. Eller jaa, i a f av dagens arbetspass. Hitta på något att göra kära människor. Varför jobbar man när det inte finns något vettigt att göra. Och inte blir det bättre imorgon. Ska jobba från sju på morgonen till åtta på kvällen. Ei Baha men vietävän tylsää! Tur att JonnadePonnade kommer och håller mej sällskap från tre och framåt. Hon är min räddare i nöden just nu. Utan henne... Gaah. Vill inte tänka tanken ens så ta åt dej nu Jonna de Ponnade :)

Annars då. Ja du. livet rullar på som vanligt och jag har precis bestämt mej för att följa med mamma till finland över helgen. Hälsa på lite moster och vänner. Inte varje dag man gör det. Dock blir ju det ett hål i min plånbok med tanke på att jag missar lite jobb. Noh, får försöka jobba igen det så gott det går. Apropå jobb ja så har jag sökt till ett nytt ställe oxå så att jag får mer timmar. Känns som om det behövs. Onödigt att en frisk och ung ( ja, förhållandevis ung i a f) inte jobbar heltid. Ipu har oxå börjat på ett nytt jobb. Andra dagen för honom idag. Trivs bra tror jag.

Men hörni, mina fasta punkter ska flytta bort. Varför gör ni så här mot mig? Ipu sa igår när vi skulle sova: -Jag kan inte sova för att de ska flytta! De ni. så viktiga är ni :)

ps. det här inlägget skrev jag för exakt tre timmar sen. Hann inte publicera för chefen kom så håll till godo. Tre timmar försent. ds

Kommentarer
Postat av: Henna

Grr, jag blir tåkig av det. Jag är ingen gym-människa, gympa är bäst tycker jag, så typiskt då. Kanske ska börja satsa på gymmen ist? Näeh, vill inte att allt fett ska ramla bort och bara ha äckligt synliga muskelklumpar kvar.. För om jag börjar kan jag säkert inte sluta och det kommer att resultera i det.. haha. Näe, jag får bita ihop helt enkelt :)

Postat av: Fiia

Tänkte titta in på din blogg och skriva att nu får du allt uppdatera, so guess om jag blev förvånad över att se en ny rubrik!! :) Låter som att ni har vääldigt kul på jöbbe, men det är mkt bättre än älvudden! :) Hur är den nya chefen föresten?

2009-01-21 @ 12:38:02
Postat av: Anonym

det är haikeeta ska du veta. jag kommer bryta ihop o sakna ihjäl mig. Men.. vi kommer tillbaka om saknaden blir to big.:) /Löv jo./jen

2009-01-21 @ 16:58:43
Postat av: Jonna

ja visste de purjo, erkänn att de e tack vare mig du fortfarande jobbar där, e helt enkelt så sjuuukt rolig att umgås me, hah :D nejdå, ja måste nog erkänna att de e ganska trevligt att jobba me dig, speciellt när man får fnissatacker o ser hur alla andra där lider o tycker att vi e grymt jobbiga :D

2009-01-31 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback