.

Tänkte ta och försöka knåpa ihop några väl valda meningar här. För det var ett tag sedan. Jag vet inte om det beror på att det inte händer något i mitt liv som jag inte har något att skriva eller om det beror på att jag har alldeles för mycket för mig ;)
Nu sitter jag i a f här efter en mycket jobbig dag med jobb och en runda på stan. Hör och häpna, Ipu följde med mig till stan. Eller ja, det kanske var jag som följde med honom eftersom vi skulle in på CityDental för att boka en tid till honom. Han behöver nämligen renovera i hela munnen. VAr inte en alldeles för jätte trevlig kostnadsberäkning som kom hem från Folktandvården. Argh. Alltid är det något man inte har räknat med. Tur att vi båda jobbar skulle man nog kunna säga.

Annars består mitt liv fortfarande av jobb. Intet nytt på den fronten. Det är tur att man trivs på sitt jobb. Annars skulle man aldrig orka dra sig dit på mornarna. Imorgon blir det i a f en kort dag med bara sex timmars arbete. skönt men inte så bra eftersom jag behöver TIMMAR. Alltid denna jakt på fler timmar. Hå hå. I helgen ska jag däremot inte tänka på timmar. Då ska vi åka upp till Ljungdalen bara för att mysa en massa med trevliga människor. Ibland kan det behövas.

Men hörrö, nu ska jag gå och titta vad Ipu hittade i affärn :) Palataan.

Kommentarer
Postat av: Tanta

Jag säger desamma, kul med uppdaterings ;) Ni kommer imorgon också.. Himla nice! See ya!;P

2008-09-10 @ 17:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback