xoxox

Jag håller på att bli nostalgisk. Alldeles för nostalgisk. Gillar inte sånt alls. Att man får den där känslan av att man saknar något men man vet absolut inte vad det. Man kan inte sätta fingret på det. Jag brukar få den känslan runt juletider. Och det är ju snart dags. Kanske för att alla julsånger är så melankoliska. Man vill helst mysa runt med tända ljus, en mysig lägenhet och allmännt mysipys. Jag har brukat pynta med julsaker men i år kommer jag inte kunna göra det. Det kan vara att vi står utan lägenhet efter julen och då är julpynten så långt borta... hmm... räkmackan, when are you coming?

Ipu har i a f fått tillfälligt jobb hos Matti. HAr varit där igår och idag och kansake får en del jobb fram till jul. Inte perfekt men docl mycket bättre än ingenting. Och jag jobbar som vanligt :) sitter här nu oxå och väntar på att tiden ska gå så att jag kan ta mitt pick och pack och åka till jobbet. Jag ska jobba kväll vilket verkligen inte är någon höjdare. Sitter bara här och väntar på att det ska börja.

Nej nu ska jag hitta på något. typ....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ses snart, pöss! (jen

2008-11-14 @ 10:57:59
Postat av: Anonym

Jag kommenterar BARA för att jag vill att du ska uppdatera...ja...typ...varje dag? Vad sägs?? Lyckades moccisen?

2008-11-18 @ 20:55:39
Postat av: teija

Jag kommenterar BARA för att jag vill att du ska uppdatera...ja...typ...varje dag? Vad sägs?? Lyckades moccisen?

2008-11-18 @ 20:56:25
Postat av: TARJA

Det kallas livsvärk... man får ont nästan av sorg över allt och inget...det är en gåva för att man ska känna igen lyckan...det går över...skönt för andra att du skriver hur det känns så behöver vi inte tro att vi är ensamma om det...unga kvinna...

2008-11-19 @ 08:18:44
Postat av: Tanita.

Jag saknar dig faktiskt en kväll som denna, sug på den.

2008-11-19 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback