Jag vet ...

Jag vet inte om jag vill tala om för er vad det var jag sökte. Känner mej absolut inte säker på om jag ska börja plugga igen eftersom jag inte hittat det jag vill göra. Det är så mycket frågetecken i mitt liv just för tillfället. Måste bestämma så mycket saker. Saker som kommer påverka hela mitt liv. Varför måste det vara så svårt att bestämma sig? Läste i metro en dag att 80-talister lider av konstant beslutsångest. Jag kände mig träffad. Beslutsångest.

Egentligen kanske det inte är så svårt att bestämma sig i a f. Vissa omständigheter har gjort det snäppet lättare att bestämma sig åt nåt håll.Ipu har nämligen blivit av med sitt jobb på grund av arbetsbrist. Så nu ägnar han dagarna till att bli mökkihöperö här i våran mysiga pysiga lägenhet. Hoppas verkligen att han hittar nåt snart men det verkar inte lovande med tanke på den evigt uttjatade finanskrisen. Dessutom så blir vi av med våran lägenhet den sista december och måste med andra ord bege oss åt nåt håll. Så, Norsborg säger vi i a f hej då till.

Tillbaka till lite roligare saker. Idag har varit en slödag. Bara varit hemma och läst bok tills jenita jim och jullan kom över. Jullan som är bästare än bästastestaste. Eller vad säger ni?

                                    

DEt behövs inga ord. hon är så söt att ipu sa att om han dog skulle han testamentera allt han ägde till våran Lullif.

Jag däremot, jag är bara för lik Kim Kardeshian (eller vad hon nu heter, du vet. Hon som har en megarumpa)

Ha ha. I just love it!

Det här fotot är till min mor:
Tack för den superfina blommar, som JAG fick att blomma. Alldeles by myself. STolt så det bara skriker om et.
Och här 'r ett foto som jag tog nyss på mina bästastesta föräldrar.
Bild 1. Pirre koncentrerar sig.

number 2. Min mor och far. 

Hörrö, vem är på. Startar ett inomhuslekställe i Dalarna. Det kan inte vara så svårt eller dyrt. Man köper en massa saker och så hyr man en industrilokal typ. Sen tar man pengar för alla barn som kommer dit för att leka. Typ som här i Tullinge. Lekslottet :

Bilden är tagen när jag avr där med Ipus fosterbror som var här och hälsade på förra helgen.

By the way, så hade vi iltakylä ikväll. Lagom mycket folk och en hel del diskussioner. Men nu ska jag kila iväg.
Kanske inte blev så mycket text men bilder i a f :) Håll till godo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aika urpo pentu kyllä..:) /jen

2008-11-03 @ 16:48:57
Postat av: Anonym

Lullif är bättre än bara bästare än bästastestaste! :) Hajjar du?



Om jag inte minns fel så finns det ett sånt där inomhuslekställe i Blge. Bredvid gamla Willys, du vet. I think so... :) /ottilia.

2008-11-03 @ 18:07:38
Postat av: Tanita såklart.

FLYTTA Hiiiiiiiiit! kuligt med bilder och uppdatering! Puss oh krma

2008-11-03 @ 19:40:57
Postat av: teija

Ja, slå er till ro i Dalom nu. Tycker att det är dags!!

2008-11-04 @ 12:03:11
Postat av: Martina

jag är LÄTT på! det skulle ju vara huur bra som helst, två goda vänner fixar o grejar med en massa färgglada prylar man blir glad av o tjänar dessutom pengar på det - inte helt dumt! :D

o om du är helt seriös, så är jag det också.. ^^

love! <3

2008-11-04 @ 17:02:20
Postat av: Henna

Haha, vilken söt rumpisch. Jag läggar jämt i massa bilder bara, knappt nn text. Men så kan man göra om man har bloggtorka. :D

2008-11-06 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback