klockan är MUCKET!

JA ja, jag vet. ni håller på att tröttna totalt på första meningen  " Jag håller på att bli nostalgisk..."  Men jag vet inte var den där blogginspirationen gömmer sig?Jag tror att den sticker fram nosen emellanåt och det är då jag ger mej in på att uppdatera. Men ops så falnar den lika snabbt igen. Jag hinner knappt publicera inlägget innan jag känner mej matt.

Klockan är apmycket och jag det känns som om jag borde ligga och sova sedan länge. Jag försökte sova för flera timmar sen men kom plötsligt att tänka på vart alla mina julskivor är. Kunde inte få bort den plötsliga tanken ur huvudet så jag blev tvungen att kliva upp och krypa in i ett X antal garderober för att leta igenom alla påsar som fortfarande ligger kvar längst in efter att vi flyttade hit för ett år sedan (och nu är det ju onödigt att packa upp eftersom vi ändå ska flytta om en månad). Jag hittade mina skivor som tur var för annars skulle jag inte kunnat släppa de ur tankarna på bra länge. Så nu sitter jag här. Klockan är över tre på natten och ute blåser det så mycket att det känns som om fönsterrutorna ska blåsa in. Lyssnar på julsånger och försöker samla krafter för att orka ta mig i kragen, resa på mig, gå på toa och krypa ner i sängen för att sova.

Kvällen och helgen har varit mycket trevlig och det känns lite jobbigt att det redan är måndag imorgon. Ny vecka, Urk på burk. Kvällen idag spenderades hos Alatalo/Bomström i Kallhäll. Det var verkligen mycket trevligt och väldigt lite folk. När det är lite folk känns det som om man på riktigt kan prata. Diskutera saker liksom. Och det behövs ibland. Men nu tröttnade jag på det här med att blogga så jag säger:

See you later, alligator!

Kommentarer
Postat av: Otischia

Va? Vart ska ni flytta? Antagligen någon annanstans i Sthlm, för Dalarna lär det nog inte bli än på ett tag... Eller? :)

Postat av: Anonym

Jaa just det, Leppävirtas kyrka. Jag vill också gifta mig där, sa det till Kim när vi var där :p men det lär nog förbli en dröm att ha vigseln där.. :)

2008-11-27 @ 20:41:53
Postat av: Henna

Från mig var det ang. giftemål;)

2008-11-27 @ 20:42:11
Postat av: Eva

jag tyckte också det var en mycket trevlig kväll.

Fler såna, eller hur? =)

2008-11-28 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback