tråk

Dagarna bara går och går och frågan är om man uträttar något vettigt egentligen. Skolan börjar lida mot sitt slut. Tänk om det vore som när man var liten. När det var sommarlov så var det sommarlov alldeles på rktigt. Då behövde man inte jobba alla lediga lov som man hade. Nu är det bara att bita i det sura äpplet och jobba så mycket man bara kan och hinner för att kunna överleva senare i höst. Det är inte alltid kul att vara, hrmmmm, vuxen.

Det var ett bra tag sedan jag uppdaterade h'r på bloggen. Har hunnit jobba en del och även plugga. Tanita har hunnit vara här och en massa annat. Just nu sitter jag här som vanligt och försöker ta mig i kragen och göra något vettigt. Men ack vad det tar emot. Ska även åka till jobbet för att få en delegering. Ska nämligen jobba på fredag och det har kommit en ny boende dit som har extremt stort behov av omvårdnad. Känns lite nervöst med tanke på hur mycket man ska komma ihåg. Men det ordnar sej nog. Det viktigaste är att man får pengar.

Ett virus har gjort intrång på våran dator. Den pluppar upp en massa saker hela tiden och är super svår att ta bort. Inte alls jätte roligt. Fy bubblan vad det här blev ett tråkigt inlägg. Ska ta och lägga ipp bilder från min mobil istället.



Snigel snigel på väggen där. Sådana här megasniglar kryllar det av överallt. Jag och ipu hittade när vi var på promenad.
Ganska söta med sina små horn och skal tycker jag.



Här är någon i sina bästa år. Är man inte som snyggast när man är 21-22?

                               

Julle 1 dag gammal, typ                        Julle, två veckor gammal, typ.
                            Hon är ingen bäbis nå mer ju.



Baila baila!

                             

IDen här veckan har det varit en vacker vecka med mycket mysiga kvällar.

Kommentarer
Postat av: teija

Jagvagar knappt saga vad du ser ut som pa fotot...!! Hade funderat pa en kort semester helg till sthlm i sommar men om ni har sadana sniglar blir nog dalarna ett battre alternativ!

2008-05-28 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback