ordbajs

jag är ledsen gott folk men min blogghullaannus bara försvann helt yht'äkkiä. Men nu ska vi se om inte jag får ihop några rader. Inget speciellt har hänt. var här i sthlm över helgen och det var så skönt att slippa åka bil. Jag har koncentrationssvårigheter så att efter en timme i bilen så börjar ja få myror i baken. Och inte bara där, utan lite överallt. Börjar vända och vrida på mej så att jag håller på att hoppa ur bilen. Så med andra ord, resorna till Dalarna är ganska tuskasia :) Men helgen kom och gick som vanligt och nu sitter jag här, Stockholms universitet.
Fredagen var ovanlig siinä mielessä että vi var ute i skogen och grillade. Det var bra länge sedan sist :) johanna oli niin mielissään ;)

Igår, nu ska ni få höra alla barn hur vuxen tant Pirre är, var vi på visning. En underbart söt liten lägenhet i suht ok pris. Jag tyckte bara den var alldeles för liten så jag agerar bromskloss när ipu hullaantu. Han är helt på väg att köpa en lägenhet. Jag håller med honom, det är värt, och jag skulle kunna tänka mej göra det nu. MEN det ska vara en lägenhet där man får plats med mer än bara två personer. (Lägenheten var 44,5 kvadrat). Jone blev oxå väldigt intresserad så nu ska vi se hur det här slutar. Mäklaren ringde mej idag och jag sa att vi ännu är intresserade. Spännande :)

jag återkommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback