lite gnäll

Här kommer det. Dagens fjärde inlägg.
 
Finns inget värre än datorer. Har testat minst en miljon olika just nu för jag måste skriva ut men det fungerar inte. Hur kan det vara så att datorerna på universtitet i Sthlm är så värdelösa att de för det första inte öppnar Word och när den väl öppnar (efter att testat tre olika datorer. Två i datasal och en i biblioteket) så vägrar den skriva ut någonting. Bajs maskiner. Vad har man för nytta av en dator då om jag får fråga?

Så nu tröttnade jag och försökte få en ursäkt att åka härifrån så frågade om jenita var i stan. Men nähä, det var hon inte. Hon är i haninge C och bailar runt. Skit oxå vad tråkigt det här var nu då. Gnäll gnäll och inget annat än gnäll.

Vad ska vi hitta på för positivt att tala om för er ? Så att inte min pappa blir oroligt och börjar fundera vart hans levnadsglada flikor tagit vägen :) Nää, vi återkommer till det där positiva lite senare va.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: teija

det dar med pengar ordnar sig alltid. Vaxla ine till dollar utan ta av oss sa mycket ni behover sa kan ni satta in pengar pa vart konto hemma sen. Det skulle namligen vara bra for oss for av nagon anledning sa spenderar man allt man far men kontona i Sverige anvander vi oss inte av. Som sagt MA LASKEN PAIVIA!!

2008-03-07 @ 15:39:28
Postat av: Ottilia.

Neena bara baila bailar inne i storstan ;)

2008-03-08 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback