Kort och gott

DEt är så länge sen jag uppdaterade att det känns som om jag glömt hur man gör. Har ingen aning om vad för skit jag förväntas skriva här och känner en enorm idétorka. Tentan kom och gick i af. Den gick inte bra men jag vet att jag bara har mej själv att skylla. Jag är bara överlycklig över att det är över. Det är med andra ord ett senare problem.
Men nu är det som sagt påsk och med andra ord lååång helg. Och själv har jag nu ledigt en vecka från skolan.
Ikväll kommer Pera hit till stockholmo men jag vet fortfarande inte om han kommer hem till oss eller vad. Det visar sej väl. Själv skulle jag gärna åkt till Dalarna i helgen men nej, det blir sthlm för hela slanten. Vi har inte varit till Dalarna på år och dar. Konstigt. Man kanske skulle kunna kalla det att spara pengar. (eller mer passande: penga brist)

Igår tillbringades kvällen hemma jos Katta i Alby. Helt trevlig kväll med super lite folk. Finns ju inga människor här i sthlm över påsk. 

Kommentarer
Postat av: Tanita.

Matteprovet gick inte heller så bra..Ig. tack för mig. Men tack för bövelen för uppdateringen :)

2008-03-21 @ 14:20:26
Postat av: Ottilia

Uppdatering, uppdatering ;) Ja, det skulle vara riktigt skoj med er här hemma. Men vi får försöka överleva. :D

2008-03-21 @ 18:06:07
Postat av: mamma( sagt med Ollis gnällröst)

Ja ni är så efterlängtade så..men ni måste spara nu annars får ni väl betala massa skulder senare och inte komma hit på flera månader istäkllet !!
Pappa har ju hållit er ajour med lägethär hemma via sms..så ni var med oss!!Glad påx!!

2008-03-22 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback