Fredag härliga fredag

Måste bara berätta om min man. Han är världens bästa och världens gosigaste FÖRUTOM på natten när han sover. Oftast brukar jag vid någon tidpunkt börja hoppas att tiden ska gå fort så att han kan åka iväg till jobbet så att jag kan få sova åtminstone någon timme ostört. (ok, nu överdrev jag pytte lite för det är inte varje natt) Förra natten hade jag ångest över florida resan och dessutom låg ipu och snarka som en ångvält. Varje gång jag tog i, välte över han på sidan och han tystnade började sängen skaka. Krafs krafs krafs!!!! Jag blir Galen. Har kliar sej på bena. VARJE GÅNG JAG HÅLLER PÅ ATT SOMNA SATTE DET IGÅNG.
Happ, det tog några timmar och sen tappade jag tålamodet. Väckte honom, arg som en bålgeting "rasvaa jalkas ääliö" :) Sånt är livet.

Nu är jag trött och vill egentligen bara hem. Har redan slutat skolan och sitter i datasalen. Ska skriva ut lite övningar från internet och sen ska det pluggas. Jag måste. Nu tar du dej i kragen och gör det!

Igår var jag förresten väldigt seriös. Efter skolan åkte jag och ipu och vaxade bilen i Ipus och deras halli. Det var riktigt roligt att gnida gnida, polera polera. Efter vaxningen åkte jag, hör och häpna, till "sisarilta" hos Annmari Piironen. Det var en massa tanter, tjejer, flickor, kvinnor och damer där. Det är ju trots allt internationella kvinnodagen imorgon. Där käkade vi massa gott och sånt man brukar göra när man träffas. Men ni som känner mej, vet att jag inte älskar att umgås med folk jag inte känner. Men det gick helt ok och jag kom hem helskinnad.

Men nu är det dags att printa!
Hipp hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback