Det börjar bli bråttom.

klockan är halv tolv och mötet börjar om en halv timme med ruokailu. Det är stackars jenita och jim (tillsammans med Lena och Aki) som ska stå för käket. HAde tänkt åka och hjälpa till så nu vet jag inte riktigt vad jag gör här hemma vide den här tiden. Ipu ligger som vanligt och sover. Han är nog den mest uninen grabb jag känner.

Igår var det alustus i Jakan. Mamma och pappa är ju som sagt här med tilda hannes och sanni. Trevligt trevligt :) Apropå igår. Martina var här och hälsade på så hon ringde om vi kunde träffas. Hade verkligen varit roligt att träffas (för första gången på ETT OCH ETT HALV ÅR) men jag hann verkligen inte.
Nåja, efter alustus åkte vi till Stäket till Arja och Mikko (som dock var bortresta så det var Jaakko som var the boss). Grymt mkt folk var det i a f. VEt inte ur vilka hörn alla krupit fram.

Näj, nu är det nog med bloggande för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback