babbel

Sitter i skolan och ska snart kila iväg på sista seminariet före tentan. (ångest det där med tenta). Sugen på kaffe är jag så jag håller på att gå åt men typiskt, jag glömde plånboken hemma. så idag får jag klara mej utan min traditionella kapp koffe. Inatt sov Katta hos mej. hennes lägenhet var fullt med folk så hon flydde fältet och sov i mitt vardagsrum. Trevligt med någon att prata med direkt på morgonen. Vi hade sällskap till tunnelbanan och nu sitter jag här. jag bara känner hur ointressant och innehållslöst det här inlägget blir...
Beställde båtbiljetter till suvarit häromdagen. GOtt folk, gör det nu om ni vill hinna få någon. Iaf om man vill hinna få någon till ett ok pris. Tyvärr lär vi åka dagbåt både fram och tillbaka eftersom nattbåt inte var så bra för vår plånbok.

Just när jag kommit igång med träningen så strejkar mina ben. Har haft ont varje gång jag tränat men den här veckan har det varit katastrof. Igår höll jag på att dö. Någon som vet bästa sättet att bli av med benhinneinflamation?
Frågade gympainstruktören igår och hon sa att varva med iskallt, kokhett, iskallt, kokhett och massera samtidigt. Det gjorde jag och det hjälpte tillfälligt. Men på natten satte det igång. AJ vad det ont. och det sitter i än...
Borde kanske testa andra skor om det skulle hjälpa. någon som vill skänka mej pengar så att jag kan köpa nya ?

No joo.. känner mej allmännt seg och trött just nu så vi återkommer någon annandag med mer inspiration va???

Kommentarer
Postat av: Tanita.

Ooh Pirre! jag känner igen dedär ongelmat med benen! jag hade precis samma då innan jag köpte mina skor, som är borta nu. Det gör RIKTIGT vietävän ont! Så jag säger då det - köp bra skor! Det gjorde jag och det hjälpte. Hade inte ont efter det! MEN nu börjar jag få
ont igen, mina skor är borta och jag måste taga vad vi haver vilket leder till en massa ONT ONT ONT igen! Så jag säger desamma - GE MIG PENGAR O KÖPA NYA SKOR! nyyh.

2008-03-13 @ 14:51:58
Postat av: Tanita.

Föresten, kan man kanske åka med er till Finland? eftersom jag håller ju hus där i stockholm då också. När åker ni dit och hem?

2008-03-13 @ 14:52:40
Postat av: jenita

du kan få byta skor med mej tillfälligt? Bara för att testa liksom? Jag har mina nike som jag köpt för en halv förmögenhet, dom borde vara bra. För mig duger dina ett tag, för det blir nog bara stilla promenader för mig framöver. Suck puck päck! Det är UNDERBART å vara hemma mitt i vardagen. Jag älskar det här! :) //
PUss

2008-03-14 @ 12:11:21
Postat av: annso

haha, yes. du far inte trana nar jag e borta..dar fick du ;) eivaa,stackars liten. hoppas allt e bra dar. har ere omkring 30grader o harligt. men vi synes om tva veckor typ. puss

2008-03-15 @ 18:27:14
Postat av: Tanita.

Tsemppiä pia tsemppiä! pluggandet alltså

2008-03-15 @ 22:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback