Väyrysillä

Sitter hemma hos Väyryset och fördriver tiden. Är med andra ord fortfarande här fast jag kom redan vid två tiden. All tvätt är i a f tvättd och sista lasset underkläder är i torktumlaren. Känns skönt att äntligen ha rena kläder igen :)
Kati springer runt här med sin mega mage och nu började det blöda oxå. Försöker tvinga henne att åka in för att titta att allt är ok men av någon anledning så vägrar hon :S Får se då om det är dags nu i natt att trycka ut ungen. Den har ju redan varit där alldeles för länge redan och ska sättas igång på måndag om den inte hoppat ut innan det. Vi är det gamla vanliga gänget här :) jonna, jone, katta, annso, sara, ipu och jag. Kul jul med andra ord.
Barnen är på väg och lägga sej och "männen" ska gå och basta.

Imorgon är det dags för skola igen. Det är så jobbigt det här med universitet. Två dagar den här veckan tar på krafterna ;) Skämt å sido. Önskar nästan att det vore mer. skulle kunna jobba men jag vet inte om jag vågar börja för om det blir mycket i skolan helt plötsligt så kanske jag inte har någon tid att springa runt på en massa jobb. Vi avvaktar och ser hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling ;)

Postat av: Tanita.

DE här är helt galet! Dan kom precis hem från en affärsresa så nu har vi internet igen! Och vad är det jag ser.. jag kommer in på din blogg och du har bloggat som en galning! Visst är det lätt när man väl kommer in, när man får kommentarer och ser statistiken? Och när alla andra också börjar blogga :) himla kul! Jag har dock en liten break nu då jag har tillgång till internet bara lite då och då, men när jag kommer hem igen så ska ni få se ;) Men himla kul o ha en massa att läsa! Jag ska svara på mejlet snart så ska du också få lite o läsa ;) Puss !

2008-01-31 @ 03:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback