Universitetet

nästan hela dagen har gått och överlevt har jag :) Har till och med haft lite roligt! Setat med ett grupparbete hela morgonen och blev precis klara. Snart är det bara att kuta iväg på seminarium. jag hade dock tänkt klara dagen utan Teijas braiga råd att ha en megagodis påse med mej. jag tänkte klara mej på ett äpple ;)
Men 40 timmar i vekcan? hur sjutton gubbar har de tänkt att jag ska få till 40 timmars arbete. Än så länge har jag ju ingenting känns det som. Men man ska itne klaga. Det här kanske är lugnet före stormen. Vad vet jag.

Ikväll är det vattengympa som gäller och efter det simning. Jag får inviga mina nya bikinis som jag köpte för hundra kronor i förrgår. Äntligen slipper jag blotta min under och överdelen för alla som vill och inte vill se.

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Vad skoj med vattengympa! Å med dina nya bikinis kommer du vara hetingen i simhallen! ;)

2008-01-28 @ 16:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback