som jag trodde

Det blev som jag trodde. Har spenderat en hel massa dötid här framför datorn och känner att jag borde krypa ner i sängen och försöka ta mig till sömnlandet. Har ägnat kvällen åt att snoka runt på irc.fi och lite andra roliga grejer. Undrar varför det är så roligt att se bilder på människor som man ändå träffar lite då och då. Som man ser kanske nästan varje dag. Konstigt det där.

Hurraa, var precis in på statistiken för första gången på länge och unika sidvisningar hade sjutit i höjden. Det lönar sej att uppdatera mycket. Men en sak är konstig. Om jag nu har så många som läser så förstår jag inte varför kommentarsfältet gapar nästintill tomt? Men det är klart. Det är ju det där med snokandet igen. Ingen vill erkänna att de snokar runt. FAST jag vet att det är en hel massa människor som gör det. Jag är själv dålig på att skriva kommentarer. Kanske borde satsa på det istället för inlägg. Då skulle människorna bli tvungna att skriva svar till mig i min blogg. Hmm.. tål att tänkas på.

Men nu känner jag att jag håller på att bli trött på allvar och att det är dags. Jag hoppas jag hinner med i Nukku-Mattis tåg nu för annarsa måste man vänta en hel evighet innan nästa kommer.

Kommentarer
Postat av: mamma

kl 1.04??på en vard? skolan? är du 11 elr 21?
Skämt åtsido. hoppas du hann med tåget... Oftast missar tåget mej...nästan ... (hur det nu går till:::)
Ha en bra dag

2008-01-30 @ 09:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback