skit oxå

satte mej på Internet och sökte på en massa bibliotek om var jag kan hitta böckerna jag behöver. Tror ni att de fanns någonstans? Det fanns men en bok typ i älvsjö, en i akalla, en i.... osv. Aldrig att jag tänker åka runt hela viekura stan för några böckers skull. Roligare kan man ju ha. Men nu ska ni få höra. Var då in på Gagnefsbibliotek och ALLA BÖCKER FINNS I HUVUDBIBLIOTEKET! Mitä siihen sanotte? :) Kyllä se Djurås on niin hyvä paikka. Tänk vad lätt det hade varit om jag bodde där för nu är ju problemet den att jag måste åka ända dit bort för att få några ynka små böcker. Är det värt?

Tänkte åka hem till Kati för att tvätta tvätt snart men då måste jag hämta bilen från ipus halli först. Och det lät mindre roligt. Hörrö, börjar inte jag bli en riktig haj på det här med att blogga? :)

Kommentarer
Postat av: melinda

ojdå :D jaaa, 11 bröllop är ganska mycke :D kommer du till dalarna i helgen?

2008-01-30 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback