oj vad roligt

Huh huh. Kom precis hem från Eriksberg dvs Alby där Ipus och deras verkstad ligger. Var och hämtade bilen.  Så nu ska jag bara slänga i mig lite mackor och sen ska jag till Väyryset för att tvätta tvätt :/ och joo, vi har tvättstuga nånstans men jag tycker inte om tvättstugor. dom är lite läskiga :)Så då gör man så att man utnyttjar vänner och bekanta ;)

Rubriken syftade på alla dessa kommentarer som jag fått. Så roligt att gå in på bloggen när en kommentar väntar. Och Janni, vad roligt att du kommenterade. Hade inegn aning om att du läste :) Jag pluggar till gymnasielärare på stockholms universitet. Just nu läser jag svenska ett.

Men nu ska jag tjilevippa igen. Tää tukholmassa asuminen on yhtä säntäilyä :)

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Meijän Pippe är verkligen aktiv med bloggandet! =) Go PIPPI

2008-01-30 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback