Nu alla barn

är dagen med ett stort D inne :) Jag uppdaterar min kära blogg som stått övergiven alldeles för länge.
Man kan ju alltid komma med sina bra bortförklrainga om att jag inte varit inne på internet på år och dar (vilket är sant)
men jag hoppar över det den här gången.

Ja som sagt :) Jag har flyttat till stockholm som ni alla vet och har även flyttat in i en lägenhet. Dessutom har jag börjat plugga. Fråga mig inte hur det går för det kan jag inte svara på än. Har inte hunnit sätta mig in i hela grejen med att plugga. Känns jobbigt samtidigt som det känns roligt. Bävar mej inför morgondagen då jag måste åka in till nio redan och vara där heeela dagen:) Hade ingen aning om att skola kunde vara så uttröttande. efter en föreläsing är jag helt slut.

Men nu ska jag försöka sova så jag orkar ;) men fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: teija

aaa det var inte mycket men ändå!! Nu vet vi att du lever iallafall. Aaa skoj är det inte med långa skoldagar. Jag känner igen det där med att en föreläsnuing tar livet av en! Men sånt är skollivet. Du får ta som min ena klasskompis -en plastpåse fylld med godis. Då kanske du klarar av dem. (br jag nämna att hon var ganska väldigt enormt rund??) Må så gott bruden. we are waiting for you!

2008-01-28 @ 01:21:29
Postat av: janni

hej du...det var länge sen..har läst sina bloggar rättså länge o tänkte att jag skriver en rad nu när jag har tid...VAd är det du läser för något? Trivs ni i STHLM? HAde bäst! // Janni ( kattas kusin)

2008-01-30 @ 12:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback