nemas rubrikas

Idag skulle jag ju itll biblioteket. Varför är jag inte där? Istället sitter jag framför datorn noch har snokat igenom allas bloggar. Oj vad mycket nya människor som börjat blogga. Hittade en massa tuttuja :) så nu ska här följas.
Så gott folk, var aktiva ;) (paraskin puhuja). Jag trodde aldrig att jag skulle klara mej utan internet, men efter två månader (minst) utan så hade jag inga abstinens. Var knappt in på internet under den tiden. Det är därför jag fastnat här idag. Hade så mycket att ta igen. Tanitas alla hundra inlägg, jenitas, melindas, fias, ottilias, tildas, teijaas.... Kalas!

Skola igår. Bävande inför den men den bara kom och gick. Den var till och med roligt skulle man kunna säga. På kvällen var det dags för att röra på fläsket. Vattengympa ( ja, jag vet. DEt är till för gamlingar och gravida typ, men jag tycker faktiskt det är roligt) och efteråt simmade jag. Förstår inte varför jag slutade simma då förr tiden. Kanske borde försöka komma igång igen?


Kommentarer
Postat av: Fiia

Okej, då ska jag fortsätta:D de är mkt roligare att skriva när man vet vilka man skriver till liksom :D Vad är det du pluggar till? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback