Kista centrum.

Kom precis hem efter att ha varit hela kvällen (1,5h;) i Kista centrum och shoppat kläder till min man. Det händer inte ofta att han shoppar så när han väl gör det så blir det en hel del. idag hittade vi tyvärr inte så mycket utan tröttnade ganska fort. Var där med Jonna och Jone som shoppade kläder till honom. Lite trevligt att ibland gå i affärer men nej, inget som jag skulle kunna kalla hobby. Som avslutning tog jag en chicken nachos meny och det var gooorre.

Känner mej allmänt lat som sitter här framför datorn. Ipu har redan gått och lagt sej fastän klockan inte ens är tio. Tråkigt med en man som börjar jobbet alldeles för tidigt varje dag. Han är så trött då. Ska nog gå och försöka syympatisova med honom även om det kommer sluta med att jag läser och tröttnar efter ett tag. Då kliver jag upp och sätter kurs mot datorn. Undrar om man ska orka åka till Dalarna i helgen? Jag var där precis nyss så jag vet inte om jag orkar sätta mej i bilen igen och åka enköping-sala-hedemora-säter-borlänge-GAGNEF. Huga vad det är tråkig väg! Om jag vore stor och rik så skulle jag göra den rolig med en massa roligt att titta på medans man åker.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: tildaa

Vihvio,du har fått dej en rejäl kick, 6 nya inlägg sen jag kikade in sist.YES!
forts. så,ta hand om er i norsborg.

2008-01-29 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback