Började bra

den här morgonen gick inte riktigt som jag tänkt mig. vaknade klockan åtta för att hinna äta och klä på mig i god tid. konstigt nog så fick jag super bråttom helt plötligt och hann inte ens trycka i mig macka. bredde två bröd fort och tog en flaska multivitamin. Tänkte att jag kan ju alltid köpa mat i skolan eller nåt. väl framme vid tunnelbanan så GÅR DEN InTE! Det är tillfälligt strömavbrott och det går ersättningsbussar till Sätra. Jätte bra! men det betyder att jag aspolut inte hinner till skolan in tid. Föreläsningen börjar klockan tio och jag är på plats halv elva. Bajs!
Aja, får väl mista första halvan och sätta mig och dricka morgon kaffe på cafét. Då komme rjag på att JAG HAR JU INGA PENGAR :( glömde dom i Ipus jackficka! Så jag hängde och jag hängnde.

nu är föreläsning nummer ett klar och nästa står på tur. klockan ett börjar föreläsning om skrivande och studietaktik. det lät som om det passar mig som är värdelös på det där med att plugga!

ps. Kati åkte aldrig in igår och är fortfarande hemma. För er som undrar alltså! :)

Kommentarer
Postat av: jenita

muohahha.. opitpahan että junat ei aina gör som man vill här i sthlm. Själv är jag helt död´efetr två dagars arbete. Längatr efter mammaledigt! :D muohahha! :)

2008-02-01 @ 00:17:37
Postat av: Fiia

Du har ju hunnit blogga en massa när jag inte har kommit in pga att internet inte vill det jag vill
:P Kul att läsa när de kommer så mkt nytt :) appropå stockholm så ska jag nog bo där i sommar :)
Måste fixa jobb, men de löser sej nog! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback