aktivt det här med blogg :)

Jag har bara pratat en massa om att jag pluggar och så skriver Fia att vad är de jag pluggar till!
Kära gott folk. Jag har verkligen inte tänkt på att nämna vad det är jag ska plugga till. Nu kommer det stora avslöjandet. Jag pluggar till gymnasielärare i svenska än så länge. Jag hoppas det är vad jag vill bli. Jag förstår inte när man är så vuxen så att man vet vad man vill bli alldeles alldeles på riktigt och för resten av livet.
Jag har en känsla av att jag aldrig kommer att bli vuxen. Jag kommer aldrig älska att sitta och diskutera vuxet med en massa vuxna människor som uppför sej civiliserat. För det där med civiliserat har jag sjuuukt svårt för. För att uppföra mig civiliserat måste jag anstränga mej mycket och ändå håller det på att brista emellanåt.
Jag kommer aldrig älska att småprata med folk jag inte känner , sådär som vuxna människor gör.
Jag kommer aldrig älska att bara umgås en massa gifta par.
Som om man inte kan vara med andra för att man är gift?


Men ändå Jag skulle aldrig vilja vara någon annan.  Jag älskar att vara mej själv och hoppas att jag aldig behöver bli vuxen. För det måste man väl inte.

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Äh, jag tänker heller aldrig bli vuxen. Det är väl onödigt?

2008-01-29 @ 15:54:15
Postat av: teija

nääj jag tror inte att man behöver det. Men man gör små inhopp ibland som vuxen. När man ska köpa pellets på dalviks kvarn t.ex. eller när man känner att de gamla inte har någon annan som bryr sig. Då kan man göra inhopp. Men mer än timvikarie som vuxen behöver man inte va. Kram

2008-01-29 @ 19:52:59
Postat av: Tanita

I love you

2008-01-31 @ 03:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback