tyst som i graven

Här var det tyst. Både på blogg och kommentar fronten.

Kom precis hem från Katta. Jag, Ipu jenita och jim var där och hade allmänt trevligt. Ipu klippte av sig allt hår och Jenita klippte en keps. Det var roligt :) Helst när Katta skulle "fixa" jenitas hår och plattade det så att det stod rakt upp. Ho hoo... ibland har man roligt! Annars har dagen inte varit så speciell. Skola hela dagen. Sedan Skärholmen med Jenita. Köpte till och med ett linne och en T-shirt för 58 kr. KAP!

I morgon blir det först skola. Sen Dalarna :)

men nu ska jag fortsätta snoka lite. sen hörs vi imorgon eller på måndag. vilket som!

Kommentarer
Postat av: neena

väntar på uppdatering nu när du har en tråkig håltimme..

2008-02-08 @ 12:22:31
Postat av: neena

förresten vaddå "för tillfället finne".. byt till # för tillfället stockholmare"..

2008-02-08 @ 14:34:24
Postat av: Tanita.

Ni kommer idag och jag tycker inte det är så roligt! JEE :) SES!

2008-02-08 @ 14:44:31
Postat av: teija

angaende din kommentar till mig....visst skitprat ar latt att ignorera nar det hanlar om en sjalv....men om det handlar om nagra andra som man haller kar ... Aaa du vet. mosterskanslor eller vad man skulle kunna kalla det!! Men vi vantar med spanning pa ert besok!

2008-02-08 @ 15:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback