tråkig håltimme

Aktiv dag för mej idag. kom till skolan för seminarium direkt på morgonen. Trött som en apa drog jag mej ur sängen. Jag lovar, jag har inte varit så trött på lääääänge! tunnelbanan var yhtä tuskaa. önskar jag kunde sova på tunnelbanan men det går bara inte. varje gång den stannar och dörrarna öppnas måste jag kika fram. väl i skolan så gick vi igenom gruppuppgiften som vi gjorde igår och sen var andra lektionen inställd så vi fick gå. Kul jul! nu har jag alltså hirmu lång håltimme till nästa föreläsning. Tacka vet jag datasalar!

Igår var jag aktiv och var på vattengympa. Men jag var lite okoncentrerad och pratade med Annso och Jossu. Dessutom var jag lummpu och simmade inte efteråt fast jag har bestämt mej för att göra det. Orkade verkligen inte. och DESSUTOM gick ja och köpte en massa godis sen. Bara för att.... :) ska se om jag orkar ta nya tag idag och gå på gympa med annso och katta. Ei kiinnostais kyllä yhtään tässä vaiheessa.

no, pitää kattoo...

Kommentarer
Postat av: neena.

Hej hej. Vilken tid ska ni på gympa? Jag skulle också så gärna vilja hänga med. Slår nog en pling te dej nu. Moro! :)

2008-02-05 @ 12:22:15
Postat av: Tanita.

muka niin alerta. Gå och lägg er istället vettja. Vaarför skulle ni inte komma? Kom igen,det var ju d jag önskade mig i födelsedagspresent och jag hoppas då ni har en väldigt bra anledning till att inte komma. ;) Tack jag hoppas också resan går bra. man vet aldrig hur och var det slutar..huu.

2008-02-05 @ 14:24:37
Postat av: teija

Vad värre är Pirre är att du verkar glömma din syster Jenita i din färd med att sno vänner. Kolla in hennes senaste kommentarer till dig. Hon känner sig utanför. Hon vill va med. Gör nu som moster säger och ring till din syrra och fråga om hon ska vara med vad det än nu är du ska göra. OM det så var på toa du skulle. må så gott.

2008-02-05 @ 15:09:29
Postat av: Ottilia

Låter faktiskt ganska kul med vattenjympa :) Å som Teija sa, glöm inte bort att du har din syster Jenita ;)

2008-02-05 @ 16:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback