torsdag

Veckorna bara rusar iväg. Man hinner ju knappt med när dagarna bara försvinner mitt framför näsan på en. Men jag älskar det. Älskar när veckorna går fort så att det blir helg igen. Helger är det bästa som finns :)Imorgon är det soom sagt fredag igen och dags att styra kosan mot dalarna som varje varannan helg. (nästintill). Den här veckan har jag känt mej lite förkyld. Kliar i näsan hela tiden, nyser konstant och dessutom täppt i näsan. Hoppas att det ger med sej snart. Tycker inte om att det kliar i näsan. Får lust att köra upp nånting där och klia tillbaka.

Idag har jag varit i skolan som vanligt och lärt mej ta ut olika morfem ur en text. Känns fortfarande lite rörigt men det kommer nog. Nu måste jag bara lyckas fixa böckerna någonstans ifrån så att jag kan börja läsa inför nästa tenta som tyvärr är alldeles för snart. Mega Glunks. Grammatik är inte min starkaste sida skulle man ju kunna säga.

Kom nyss hem efter att varit ute och rännt med Katta, Fia och Anka. Ipu deckade redan klockan sju och har inte vaknat sen dess. ORkade inte bara titta på ans sovande tryne så jag flydde fältet. Men nu så...
ska jag nog joina ipu.

Kommentarer
Postat av: teija

jag borjade redan bli radd att ni alla overgivit mig. det vill saga slutat blogga. Tack for raddningen!

2008-02-22 @ 01:04:33
Postat av: Tanita.

Tänk på mig i Dalarna och varjelkaa mun huonetta :p

2008-02-22 @ 10:59:19
Postat av: Henna

Men du gick ju sam och då har det är väl inget ykesförberedande? JAg kan få jobb hur lätt som helst egentkligen.. Ska ta studenten, läsa upp två betyg och jobba samtidigt om jag får jobba, under hösten. Ska inte ta något break.
Hoppas jag orkar sen bara. :p

2008-02-22 @ 16:08:38
Postat av: Anonym

Hej Pirita!
Jag gav boken till Johanna. God läsning... (;

2008-02-24 @ 23:45:10
Postat av: Erika A

ja det var alltså jag som kommenterade ovan...

2008-02-24 @ 23:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback