Teija

Jag ska förklara för dej varför jag inte har ringt till Jenita för att få med henne på våra "göran". Hon jobbar som ett jehuuu! Hon har jobbat de senaste sju dagarna i sträck och dessutom kvällar BARA. Så med andra ord skulle hon inte kunna följa med även om jag ringde henne. HOn jobbar ofta till tio men annars tidigast till åtta. Sådeså! Jag har inte alls glömt av henne. Har till och med ringt till hennes man och talat om vad vi ska göra om han vill komma. Så försök inte få mej att få dåligt samvete för jag har ett bra skäl :) Som idag. Hon jobbar 17-20 och jumpan börjar sju, så med andra ord går det inte ihop. Näin on näppylät! Men snart är hon ledig och då ska hon med, vare sej hon vill eller inte :)

Kom precis hem från jobbet och satte mej direkt vid datorn. Så roligt att blogga när man får respons. Dagens skoldag gick allt som allt fint. Hade en bra föreläsare för första gången och det kändes bra. Nu ska jag bara försöka klura ut om jag orkar vara så aktiv att jag åker på gyma.

VART HAR MIN KAMERAJOHTO TAGIT VÄGEN!? Hur ska jag sätta in bilder utan den????

Kommentarer
Postat av: teija

rauhassa tytto rauhassa. det ar bara det att jag sag att hennes tva senaste kommentarer till dig var. "jag vill ocksa...Ring mig nasta gang".

2008-02-05 @ 17:30:03
Postat av: Tanita.

okej.. annars sager du till dom att komma dit inte nu i helgen, utan helgen darpa. sa kanske jag kan folja med och dela pa bensinpengar. om inet annso ar i finland eller nat vill saga. Hon ranner ju dar hela tiden sa man vet ju aldrig :)

2008-02-05 @ 17:52:03
Postat av: jenita

Haha, nyt mua huvittaa.. låter som jag sitter här i min kämppä och är aivan uninen och drömmer om att få hänga med min syster. Haha, fast så är det ju, tyvärr så länge jag jobbar! :D :D :D

2008-02-05 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback