tack för mig och mina tråkiga inlägg.

satt precis och tittade på bilder på bilddagboken som tanita och teija lagt in. Jag vill oxå åka utomlands. Jag vill oxå komma bort från skit gråa sthlm. Här finns ju inte ens en liten gnutta snö ute. Jag vill komma till värmen!
Sitä paitsi, så kommer jag sakna the Kestis och det är sant! Alla kommer vara så stora när dom kommer hem igen. AavaliPaavali kommer vara big. Och för att inte tala om Teija ;) No ei vaa, skämt skämt! Teija kommer inte vara big om hon inte råkar vara på smällen! ;) Nu har jag varit fast här framför datorn ett x antal minuter så nu... nu ska jag raahautua till duschen!

Kommentarer
Postat av: Mattias

alltså, jag gick in på google.fi och sökte på "mitä kuuluu sinne teille", jag trodde det var en finsk sång, men nästa högst upp av resultaten står det "Pirre Katainen - -- för tillfället finne"
Jaba whaaaaaat! Men det var kul, var inne och läste och törs berätta att jag läste. Varsogod!

2008-02-01 @ 17:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback