suck puck päck

Ännu en stenhård plugg dag framför mig. Suck Puck Päck! Ingen lust alls att läsa en massa tråkig info ur en massa tråkiga böcker. Nåja, på fredag är det över för ett tag. Ute är det super duper fint väder och det bara spritter i bina ben för de vill uuuut. Undrar om jag ska unna mej en halv itmmes promenad såhär innan jag börjar plugga på allvar?

Igår var jag på¨jumppa och gott folk, jag blev ordentligt svettig för FÖRSTA GÅGEN  i mitt liv! Det droppade om mej och det var så roligt :D Har aldrig lyckats med det tidigare utan har alltid bara blivit röd och varm som en kräfta. Men nu :D
Har lust att åka och träna idag oxå men jag måste plugga. på riktigt! Och apropå det. Tack Esteri för din motiverande kommentar :D

Kommentarer
Postat av: neena

plugga på hej å hå...hehhe

2008-02-13 @ 12:17:58
Postat av: tanita.

jag måste också plugga. skulle hellre vilja sova eller dö tyyliin

2008-02-13 @ 16:08:57
Postat av: ottilia

jag borde också plugga till religionsprovet. då är vi tre.

2008-02-13 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback