söndag morgon

och ipu står och diskar ute i köket, köttet är i ugnen och ute är det snö! Bättre kan det inte bli. Eller jo förresten, om det vorde lördag vore det ännu bättre eftersom då har man hela långa helgen kvar :) I morse (kl ett typ :)) när jag drog upp rullgardinen så snöade detsuper mycket. "Jag ser det snöar, jag ser det snöar.... DET ÄR SÅ ROLIGT HURRAAAAA"
Ipu tyckte nog jag var allmännt mobbad som sjöng för hela mitt hjärta och var jätte glad. Nu, trettio minuter senare så snöar det pyttelite bara :( men det är i a f lite vitt och det gillar vi! Vihiiiii!

Idag är planen att vi ska åka till Lida kanske och ta med matsäck och pulkor! Skulle vara så roligt. Ska nog ringa anns nu :)

Kommentarer
Postat av: melinda

det är så underbart att vintern äntligen har kommigt :) här är det också så underbart vitt :D

Postat av: teija

du är lika härligt klagande som jag. HIttar alltid nått som skulle kunna ha varit bättre. Men man tar ju det med en klackspark även om andra inte alltid hajjar att man inte är helt seriös. Men pulka på ni, jag tror det blir bad för vår del. Må så gott!!!

2008-02-03 @ 14:41:08
Postat av: ottilia

om ni vart här skulle ni kunna hängt med till granberget, för där var det snö vill jag lova. en halvmeter ungefär :D kyss

2008-02-03 @ 20:37:17
Postat av: Tanita

Kan du sluta vara med min Anns hela tiden? Först åkte du till jkl och snodde allas Jenitas kompisar, och nu snor du min. APina ;) Love

2008-02-03 @ 21:22:12
Postat av: neena

tani: aa eller hur. Pirre har aldrigt skaffat sig egna polers.. Hon ba snor våra..

2008-02-03 @ 23:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback