Snö?

Igår började ju dagen så aktivt. Vi ksulle ut och åka pulka med matsäck och allt. Slutade med att Matti ringde att hämta pulkor hemma från dom och samtidigt då in och titta på bäbben. Sagt och gjort. tyvärr slutade det med att vi var där hela dagen och åkte hem klockan tolv. Som det brukar bli när man åker till Väyryset. Anteeks Annso! jag vet att du är mycket buttergris för att vi inte åkte :P Men nästa gång LOVAR jag! oikeestiki!

väyrysets bäbis var ehkä maailman suloisin! Bilder kommer!

Katta klippte mej oxå. Så nu är jag fin i håret :)

Kommentarer
Postat av: neena

kom ihåg att ringa mej när nästa försäk på pulkåkning blir av... jag är fett sugen..:)

2008-02-04 @ 14:58:25
Postat av: Tanita

pulkakning??? NU? :)

2008-02-04 @ 16:38:09
Postat av: annso

jaa, jag är feting butter på er som va så vietävä negativa till det. 1) Det dröjde typ 2h för er o komma hem ti mig. 2) jag hade kokat feting mycket kaffe o oboy så de räcker ti mig,pirre o ipu. 3) NI BANGADE!!! vem blir inte arg på sånt;) nå eivaa pippe. mä en oo niin maassa som de låter;) livet leker o vattengympa ikväll.vi hörs!

2008-02-04 @ 18:09:14
Postat av: ottilia

Kom hit nån helg och åk till granberget with us! :D

2008-02-04 @ 19:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback