seli seli

MAttias har varit inne på min blogg igen men skrev att han inte tänker länka den här sidan till sina favoriter utan att han bara var tvungen att titta om jag svarat på hans kommentar. Ha ha, reppana. Han vet inte att om man en gång kommit in på min blogg så är man fast. För det är väl så det är. Alla är beroende. Det måste det vara.

Sitter här på "morgonkvista" och Ipu springer runt som om han har eld i baken och städar. Jag tycker städning känns lite väl ambitiöst och skulle helst vilja slippa det för all framtid. Undrar om det skulle vara dyrt att anställa en städerska? Jag menar, till och med Blondinbella har en. En gammeldags en, med svart klänning och vitt förkläde till på köpet. Jag vill oxå ha!

Ska nog snart försöka ryhdistäytyä och kanske åka till Kaknästornet för en fika lagom innan seurat börjar i Jakobsbeg. Ska nog ta och slå en pling till KAtta nu. Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: fiia

Det är bror din och Epsus hand, vi körde illanpari :D Hoppas verkligen jag får jobb, men det borde jag nog! Är ju trots allt arton snart såå :) Kul att du uppdaterar hela tiden så man vet vad som händer där borta:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback