Onsdag

Kvällen igår slutade inte så hurtigt som det var meningen. Jag som hela tiden var på väg på gympa hittade mej själv hemma hos Jone smockande på Riesens. Katta, Jonna och Annso övertalade mig att det var FETTIS-dagen och då kan man ju inte vara huritg. Ärligt talat var jag nästan bara glad över att slippa leka hurtig. VAr ite alls på humör för det.
Så med andra ord lekte vi hela kvällen där. Ipu och co var i Visätra och spelade hockey. De kom senare på kvällen och bänkade sig framför datorn för lite NHL-spelande. Tråkgrisar! jenita kom oxå. Hon jobbade till åtta och joinade sedan gänget.

Nu sitter jag här hemma och har ingen skola. Måste börja plugga alldeles snart. Tänkte bara skriva en liten trudelutt först  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback