Nu gott folk

Nu ska ni slippa höra mitt tjat om skolan på ett tag.. ( i a f i typ fyra veckor då nästsa tenta är)
Men tentan är över och jag andas. Helt sjukt. Trodde verkligen inte jag skulle överleva det här. Men det gjorde jag. Men bra vette sjutton om man kan säga att det gick. Jag har tur om jag får G på det säger jag. Men skit samma, det är gjort och det är viktigast. slipper tänka mer på det :) Lättnad är det bästa som finns!

Nu sitter jag här i skolan datasal och väntar på att klockan ska gå framåt. Ska in till centralen och möta systeryster. Sen bär det av hem till mej. (Till en lägenhet som är någorlunda jeees, hoppas jag) Nu är det helg och jag är sååå glad för det. Äntligen. Undrar vad man ska hitta på hela helgen? Kanske blir en spakväll hemma hos Kati på lördag? Pitää nyt kattoo ;)

Men nu ska jag nog kila.

/the queen of tentor

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Tja Pirre!
Välkommen till mitt liv, haha!
Svenska o Sthlm, fin kombination du. Om du vill ha hjälp med nått äre bara å fråga, är inne på termin 3 nu ;) Vart bor du föresten? Kanske springer på varann nån gång, de vore kul!

/ anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback