lördag i all ära

Ännu en gång hemma. Dagen blev inte riktigt som planerat. vaknade ju som sagt och skulle åka till Kaknästornet och fika. Kom iväg förrens halv fyra och dessutom var vädret piss. Hämtade upp Katarina och åkte för att hämta annso ,som hade spytt hela förrförra natten. Magsjuka. Glunks! Menade på att det inte kan smitta nå mer men jag och Katta tycker att det kan smitta 72 timmar efter. Ei voi muuta sanoa ku että AUTA VARJELE om vi blir sjuka! Då ska Annso få känna att hon lever. Hos puhakat kom vi på att det inte är någon idee att åka till tornet eftersom man ändå inte skulle se nåt och vi hade ont om tid. Så vi haahuili i Gamla stan men hittade ingen parkeringsplats. Suck puck päck! styrde kosan mot Jakobsberg. Alla i baksätet var buttergrisar :) En och en halv timme satt vi i en bil men efter många om och men hittade vi en kinaresturang som vi intog. Alla beställde kaffe. Jone och Jonna var såklart oxå me.

Mötet kom och gick.

Kvällen tillbringades sedan hos Lasse i Bro. En hel massa folk men helt ok ändå. Eva som kom direkt från Gran Canaria snackade gamla minnen. Roligt! Apropå Gran canaria. JAG VILL OXÅ NÅGONSTANS! Funderar på att åka typ nästa månad eller nåt? Vad sägs om det?

Nej, sängen kallar. ps. idag städade vi om jag råkat glömma nämna det. Poäng till oss.

Kommentarer
Postat av: Fiia

Du skriver visst roligt, men vårt internet strejkar nästan hela tiden.. Annars skulle jag ha läst oftare.. Så det så:D

2008-02-03 @ 11:35:05
Postat av: jenita

åå..mua niin harmitti et mä en päässy broohon. KL var 23 när jimppe hämtade upp merj från centralen. Kändes som att det inte var nån ide å åka till bro då..:(

2008-02-03 @ 11:48:36
Postat av: annso

haha. duu, jag är så snäll så jag inte smittade er. katta får skylla sig själv om hon började äta från samma sked som mig dagen efter magsjukan :) ganska osmart ehkä men de e våran katta de ;D ja sitä paitsi vare ni i framsätet som va buttergrisar o hade tjurat hela morgonen. o de smittade av sig ti mig o katta..syyynd ;)

2008-02-04 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback