Hur tråkigt kan det bli med blogg?

som ni har märkt skriver jag mina inlägg från skolan :) Sitter även nu och fördriver tiden nu innan nästa lektion börjar. Hade en föreläsning idag om grammatik och ordklasser. grammatik är för det första inte min starkaste sida och du, det märks:) Tycker inte om det alls. Men det är väl en sak man måste genomlida.... blää.

känner att jag inte har nånting roligt att komma med här på min blogg. varför försöker jag ens skrva nånting?!

Tanita ringde nyss och talade om att hon fått jobb här. Så himla roligt. Nu kvarstår ett problem. var ska hon bo nånstans???? (förlåt tanita, att jag talade om nyheten såhär på min blogg, för du vill säkert skriva dte på din blogg :) ) Men det där med bostad det lär väl ordna sej på nåt sätt. annars får det bli en natt där och en natt här, eller hur :)

Igår var en helt vanlig dag. Inget nytt. Tråkigt inlägg så nu slutar jag. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback