Hemma igen

Dagen har spenderats med Katta och kvällen med lite andra människor. Började dagen som sagt med att besikta bilen. Om vi ska vara helt exakta så var det en ombesiktning för det var en spindelled som var lite glapp sist. Nu gick den igenom i a f och det var ju skönt. Sedan for jag och Katta vidare till Skärholmens köpcentum där vi spenderade en hel massa tid och pengar. Eller ja, Katta spenderade pengar och jag tid :) Mina köp blev bara ett par svarta legging från Gina. Hundra kronor allt som allt :) Väl hemma gjorde vi mat och checkade bilddagboken.. Snokade på en massa människors sidor. Roligt det där med att snoka! Efter maten tröttnade vi på att vara hemma så vi drog vidare hem till Katta. Dit kom även Jone, Jonna, Jenita, Jimppe, Jani och Jimmy. (Halllåååå? Var det in med J:namn på 80-talet????) När vi tröttnat på väggarna hos Katta blev det Heron city och en kaffe på Amazon. Nu är man äntligen hemma igen. Mitt liv är ett enda flängande fram och tillbaka. Fast, en dag var vi hemma. I förrgår. Och då skickade annso meddelande "Ok, var tråkiga och stanna hemma, gamlingar!" eller nåt i den stilen :)

För er som känner Kati och Matti kan jag ju bara tala om att de har fått en liten pojke idag. Stora grattisar till dom.

Men nu ska vi nog dra oss i säng. Får se vad den här helgen har att erbjuda oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback