Hej hopp gummi

Ute är det rena rama våren, och jag jörröttää inne som en annan råtta. Mä en kestä! Hatar redan nu tentor yli kaiken. Enda fördelen är väl att den är överstökad imorgon. Aldrig med språk och sociologi tenta. Jihuuuu :)
Känner mej lite stressad över tentan eftersom jag inte vet hur man gör när man pluggar. Jag har nu läst skitet och tagit ut termer. Sen då? Hur gör man efter det?

Förresten så har mitt irngfinger börjat strejka så mycket. Yht´äkkiä har huden blivit helt konstig där och svider. Emellanåt kliar det oxå. Dessutom lossnar huden och så har den spruckit. Så nu har jag inte haft på mig min ring sen i måndags. Har fortfarande inte vant mej. Känns som om något saknas på fingret hela tiden.

Igår hade vi en mysig hemmakväll. Jag var och köpte en massa gott och sen spelade vi Phase 10 hela kvällen. Bara jag och Ipu. Mysipys :) Första gången vi spelar någonting bara vi två. Tack Tanita, för den underbart bra tuliainen! :)
Men nej, nu ska jag ta och ta en paus i mitt pluggande och åka till Katta för en kaffe.

Paladeishöns.

Kommentarer
Postat av: Therése

oh glad alla hjärtans dag på dig med! Vad har du börjat plugga egentligen? Är det i Finland eller är du hemma i härliga Sverige igen?
många kramar!

Postat av: Tanita.

mä oon niin mielissää tästä kaikesta!

2008-02-14 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback