Härligt

Ledis dag idag, taas vaihteeks :) Ska åka iväg snart och besikta bilen och sen får man se vad man hittar på. Ska hämta upp Katta så jag slipper vara alldeles själv :)Gårdagen var luuugn. För en gångs skull var vi bara hemma och gick och la oss super tidigt. Redan klocka tio var vi i säng. Så skönt. Men jag förstår inte hur det går till att jag somnar elva och vaknar halv tio och är super trött. Konstigt det där med sömn. Önskar jag vore en morgonmänniska.

Min lägenhet ser ut som hej kom och hjälp mej. Glunks. Jag orkar verkligen inte ta mej i kragen och städa. Ipu var aktiv och ville städa igår men jag orkade verkligen inte. Katotaa så kommer han kavla upp armarna när han kommer hem. Ibland skulle jag vilja ha en städerska.

Nej nu ska jag hoppa in i duscha och sen mot besiktningsstation!

Kommentarer
Postat av: weronica

ha en bra fredag :)

Postat av: weronica

svar; va bra.. det ska jag också ha :)

2008-02-01 @ 10:51:38
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback