Egna vänner

Tanita och jenita. jag är så ledsen för att jag snor era vänner mitt framför ögonen på er, men vad gör man om man är så sjukt bra och rolig att alla vill vara med???? *ironi, ironi* (<---------- jenitas tips för att alla ska förstå när jag är ironisk. t ex inlägg "vad gör jag för fel var MYCKET ironiskt :) ). Jag ska lova att jag försöker vara en ensam varg hädanefter. Katta, heidi och Johanna är de enda egna vänner jag har. Tur att jag har dom i a f. Annars skulle mitt liv hädanefter vara mycket tråkigt! Hur ska jag göra för att få alldeles egna kompisar? Måste skynda mig att skaffa patent på de enda jag har så att ingen snor dom.

nog om det. Sitter just nu i skolan och har precis gjort klart ett grupparbete. gick bra :) Nu gick min grupp och jag får sitta här alldeles ensam utan att jag måste leka smart och social. För det är ansträngande kan jag lova eder.
Ska försöka få tag på Catya och se om hon vill ta en fika med mej inne i stan. Träffade förresten precis på Kimppan :) Kimmelimmen!

Ska man verkligen orka gå på vattengympa idag?

Kommentarer
Postat av: Tanita.

du, du har TRE egna vänner. Jag har EN! så sluta klaga ;)

2008-02-05 @ 14:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback