Bomull i huvet

Jag är inte i skolan idag för jag pluggar till tentan. Och oj vad tråkigt det är. Mitt huvud känns som om den är uppstoppad med ett hundra kilo bomull eller nåt. Läste och läste och läste och till sist insåg jag att jag inte får in någonting om jag inte tar en liten paus. Så det slutade såhär. Skrivandes på blogg... :)

Gårdagen gick inte riktigt som jag tänkte mej. Skulle plugga hela kvällen men gympan lockade alltför mycket. Gick på step först och sedam direkt på skivstång. Jag älsakr att träna igen! Längtar redan till ikväll då jag får röra på mej igen.
Jenita och PImp var hem till oss igår. Mölade i oss en hel massa glass med chokladsås och maränger och sen åkte de hem :)

DET HÄR VAR KANSKE DET TRÅKIGASTE INLÄGGET EVER!!!!

:D

Kommentarer
Postat av: tanita

längtar? du har verkligen kommit in i tränandet. dessvärre går det mindre bra för mig. orkar inte.

2008-02-12 @ 19:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback