Ännu en måndag

Ännu en ny vecka börjat och det känns alltid lika tråkigt när helgerna tar slut. hade en riktigt rolig helg med systrarna och annat folk. Tanita kom på fredag efter många velanden fram och tillbaka :) Och det var bra. Det var trevligt ;) Det är så sjukt hur tiden bara svishar iväg? Helgerna bara kommer och går innan man ens hunnit reflektera över dem. Igår hade vi det mycket mys med taco som förrätt och fruktsallad till efterrätt, jag, ipu, annso, tanita, jenita, jimppe och katta :) Jenita har redan skrivit om våran helg så jag orkar inte repetera (se: jenitaatinej.blogg.se)

Nej, nu ska jag åka till Skärholmen för en kaffe med Katta. Ska nog ringa Jenita oxå en snabbis om hon vill med :)


Kommentarer
Postat av: Tanita.

på riktigt - vart tar helgerna vägen! helt galet. men oj vilken tur att jag åkte iaf, haft en väldigt bra helg. Slappt och skönt vill jag lovar ;) Och verkligen super stort tack till er för allt, maten, taket över huvudet, pengen hem som är lite pinsam och skjutsen. och framförallt sällskapet!

2008-02-18 @ 14:56:55
Postat av: Ottilia

Det låter så himla mysigt när du säger "nu ska
jag åka till skärholmen för en kaffe med katta". Liksom så... så... mysigt? :D

2008-02-18 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback