natt

Klockan är inte mer än elva och ipu sover som en stock. Borde krypa ner i sängen jag med eftersom jag har tidig väckning imorgon. Jobbade kväll idag och det känns så skönt. Har vaknat tidigt så mycket nu så det kändes skönt med lite sova ut. Har sovit så himla dåligt varje natt den senaste veckan och jobbat varje morgon att en lång nattsömn behövdes verkligen. Känns okej att kliva upp imorgon när man vet att man har sovit in lite sömn. Nåja, nog om det.

Ipu har som sagt slutat på sitt jobb och bytt till Solina. Så nu är han en jordvärmegrejsimojs. Så han har med andra ord inte sin gamla mobil och inget nytt nummer heller. Så om ni vill ha tag i honom så ring mig. Jag är glaf att han trivs på sitt nya jobb men varför måste det vara så långt borta? Han måste ju kliva upp innan tuppen för att hinna dit i tid. Inte alls roligt för sedan är han så trött på kvällen så han somnar himlans tidigt. Inte alls bra för mej som är en riktig kvällsmänniska. Kanske Pirre oxå lär sej somna i tid och inte ha så mycket som måste göras precis då man ska gå och lägga sig?

Det känns som om min hjärna är alldeles tom och att jag inte har någonting att skriva om. Mitt liv har varit jobb den sista tiden. Känns som om jag inte har hunnit med så mycket annat. Fullt så illa är det inte men näst intill. Igår var jag dock in till stan för första gången på väldigt länge. Det är så sällan man åker in till stan. Varje gång jag är bestämmer jag mig för att jag måste åka in oftare. Man känner pulsen. Stockholm har en egen puls som är så fängslande. Man känner liksom att man är mitt uppe i någonting. Jag skulle kunna sitta där i timtal och bara vara en del av pulsen. Jenita, följer du med mej till stan nästa vecka? Ta en pastasallad med kräftstjärtar kanske? By the way, så träffade jag Catya inne i stan för en liten lunch. Å vad det var trevligt att träffa henne. Det blir alldeles för långt mellan gångerna.

Men nu ska här avslutas och hoppa i säng. Ny dag imorgon med nya friska tag. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hopp gummi... vad sks vi hit på idag då? jag bordeåka till skärholmen en sväng.ringer dej när kl blir lite mer.. pussissar! /j

2008-08-21 @ 09:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback