håhåjjajja

Dagarna bara går. Varje dag är lik. Jobb och så lite mer jobb och så lite jobb. I helgen är jag dock ledig. Känns så bra. Ska nog försöka ta mig i kragen och åka hem till Dalarna då. DEt var ju ett tag sen jag var dit så det känns som om det börjar bli dags. Jag tänkte att jag ska skriva ett inlägg här när jag ändå inte har n¨got för mig. Men min hjärna är tom och jag kan itne komma på något alls att skriva. Varken vettigt eller ovettigt. Ska ta och hämta upp anns snart och dra mej mot högdalen. Ska hälsa på lilla Kattisen. Ipu är på jobbet fortfarande och kommer nog hem om en timme eller så.

blää... vad tråkigt det var att skriva så jag ger mej. I´ll be back when I have something to tell you.

Kommentarer
Postat av: ottilia.

ja, jag tycker att du ska ta dig i kragen och komma hit. vore trevligt :)

Postat av: Anonym

nu har du tid å uppdatera när gubebn din är i åre.. sätt igång! ;) gympa imorgon? gonatt. /syster J

2008-09-02 @ 23:18:07
Postat av: tarja

var inte ledsen, pirita, vi läser din blogg också om du skriver nåt...

2008-09-07 @ 09:12:56
Postat av: Fiia

tell me something:D

2008-09-08 @ 22:05:55
URL: http://fiialiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback